HuisdierenApp: zichtbaarheid voor ABHB trimsalons

In de HuisdierenApp staan alle ABHB aangesloten trimsalons vermeld. Zeker in deze tijden is zichtbaarheid belangrijk. Enerzijds voor promotie om wellicht nieuwe klanten aan te trekken, anderzijds is de app een leuke tool voor je vaste klanten zodat ze de gegevens van hun eigen huisdier altijd bij de hand hebben. En je kunt de app gratis downloaden!

Handigheidjes voor trimmers in de HuisdierenApp

In het profiel van ‘mijn huisdier’ staan ook alle verschillende honden- en kattenvachtsoorten vermeld. En geef je een speciaal shampoo-advies, dan kan dit ook in het dierprofiel vermeld worden zodat het juiste product wordt aangeschaft. Met de HuisdierenApp op zak heeft de consument altijd de dichtstbijzijnde trimmer, dierenarts of dierenspeciaalzaak bij de hand. Alle diensten zijn zelf door het baasje in te stellen. En waarschijnlijk ben jij zelf ook diereigenaar en kan je best een seintje gebruiken als er weer een anti-vlooien of tekenmiddel moet worden toegediend of niet?

Meer weten?

Kijk voor meer informatie op de website van HuisdierenApp. Wil je aandacht besteden aan de HuisdierenApp op Facebook, Instagram of website? Vraag dan gerust gratis digitaal promotiemateriaal aan via info@huisdierenapp.nl.

Het laatste nieuws

De huisdiertrimmer van nu doet vaak veel meer dan alleen vachtverzorging. Van nagels knippen tot chippen: in steeds meer trimsalons kunnen huisdieren voor allerlei diensten terecht. Maar hoe zit het eigenlijk met de regels? Mag je als trimmer zomaar een chip plaatsen? En wat als een klant vraagt om een melatonine-implantaat?

Het nieuwe TrimMagazine is uit! Nummer 3 van dit jaar alweer. En wát een mooie editie is het geworden. Het trimschema van de Golden Retriever krijgt deze editie de spotlight. Verder lees je het artikel ‘Dat overkomt mij nooit…’ over die ene keer dat het wél misgaat in de salon. Herkenbaar? Zeker weten.

Op 13 april vond de Algemene Ledenvergadering van de ABHB plaats in hotel-restaurant Van der Valk in Houten. Een betrokken groep leden was aanwezig om mee te denken over onze vereniging en het trimvak. Er werden goede vragen gesteld en waardevolle opmerkingen gedeeld over de vergaderstukken die op de agenda stonden.

Een sollicitant die bij het eerste gesprek vraagt hoeveel ‘me-time’ er in het rooster past. Een stagiair die wil weten of hij eerder naar huis mag omdat z’n energie op is. Of een medewerker die steeds vraagt waarom iets moet, voordat hij het uitvoert. Als je met jongeren werkt, komen dit soort situaties je vast bekend voor. Ze denken snel, zijn digitaal opgegroeid en stellen álles ter discussie. Handig als je een frisse blik zoekt, maar soms ook bloedirritant als je gewoon wil dat iemand z’n werk doet – zonder discussie over het waarom.

De huisdiertrimmer van nu doet vaak veel meer dan alleen vachtverzorging. Van nagels knippen tot chippen: in steeds meer trimsalons kunnen huisdieren voor allerlei diensten terecht. Maar hoe zit het eigenlijk met de regels? Mag je als trimmer zomaar een chip plaatsen? En wat als een klant vraagt om een melatonine-implantaat?

Het nieuwe TrimMagazine is uit! Nummer 3 van dit jaar alweer. En wát een mooie editie is het geworden. Het trimschema van de Golden Retriever krijgt deze editie de spotlight. Verder lees je het artikel ‘Dat overkomt mij nooit…’ over die ene keer dat het wél misgaat in de salon. Herkenbaar? Zeker weten.

Op 13 april vond de Algemene Ledenvergadering van de ABHB plaats in hotel-restaurant Van der Valk in Houten. Een betrokken groep leden was aanwezig om mee te denken over onze vereniging en het trimvak. Er werden goede vragen gesteld en waardevolle opmerkingen gedeeld over de vergaderstukken die op de agenda stonden.