Maand juni korting op producten in webwinkel

De overheid heeft een routekaart uitgestippeld waar versoepelingen van de getroffen maatregelen zijn vastgesteld. Afhankelijk van het aantal besmettingen kan gekeken worden of de nieuwe stap op de routekaart gezet kan worden. Met het versoepelen van de maatregelen is namelijk het coronavirus nog niet verdwenen. De samenleving is zo gezegd overgegaan naar de 1,5 meter – samenleving.

We hopen dat ook jij je bedrijf hebt kunnen inrichten naar de 1,5 meter – samenleving. Uit de uitvraag blijkt wel dat voor velen van jullie dit prima te regelen valt. En dat geeft ons goeie moed!

Heb je alsnog vragen hoe je om moet gaan met de versoepelingen? Lees dan het bericht op de ABHB-website.  https://www.abhb.nl/versoepeling-noodmaatregelen-levert-vraagtekens-op/.
Of neem contact met ons op via info@abhb.nl.

Door de nieuwe 1,5 meter – samenleving heb je vast nagedacht hoe je dat het beste voor jouw bedrijf kunt aanpakken. Even met een frisse blik je trimsalon van plafond tot vloer bekijken is nooit verkeerd. Hoe fijn is het als je dan net even een andere poster aan je muur kunt hangen, je klanten goed kunt informeren over gemaakte afspraken en ga zo maar door.

Om je in deze bizarre tijd zoveel mogelijk te helpen, zijn de artikelen in de webwinkel de hele maand juni met korting te bestellen.
Gebruik hiervoor deze speciale kortingscode: ……

De ABHB wenst je heel veel sterkte toe, pas op elkaar en blijf gezond.

—-

Beste ABHB-leden,

We hopen dat jullie de afgelopen weken/maanden een beetje goed zijn doorgekomen. Naast je werk als trimmer had je misschien als extra taak het spelen van meester of juf voor je kinderen. Zelfs de supermarkt is een hele uitdaging geworden, niet zozeer omdat je boodschappen vergeet, maar om die 1,5 meter afstand te houden.

En dan de impact die deze coronacrisis met zich meebrengt op je bedrijf: behaal je wel de gewenste omzet? Kun je personeel of stagiaires aan het werk houden? Kun jij je klanten met de genomen maatregelen het vertrouwen geven dat de huisdieren verzorging nodig hebben en daar hoort een trimbeurt zeker bij?

We begrijpen maar al te goed dat dit een vreemde tijd is waarvan nog onbekend is wanneer iedereen weer ‘normaal’ zijn leven en werk kan leiden.

Gelukkig biedt de overheid allerlei manieren aan om het voor jou als ondernemer makkelijker te maken. Alle regelingen en oplossingen die de overheid aanbiedt, probeert de ABHB zo snel en zo duidelijk mogelijk aan je te communiceren. En mis je informatie of heb je vragen, stel ze gerust per mail info@abhb.nl.

Om je ook zoveel mogelijk te helpen in deze tijd, zijn de artikelen in de webwinkel de hele maand juni met korting te bestellen.

Gebruik hiervoor deze speciale kortingscode: ……

De ABHB wenst je heel veel sterkte toe, pas op elkaar en blijf gezond.

Het laatste nieuws

Chippen of implantaten plaatsen? Weet wat wél en niet mag in je trimsalon

De huisdiertrimmer van nu doet vaak veel meer dan alleen vachtverzorging. Van nagels knippen tot chippen: in steeds meer trimsalons kunnen huisdieren voor allerlei diensten terecht. Maar hoe zit het eigenlijk met de regels? Mag je als trimmer zomaar een chip plaatsen? En wat als een klant vraagt om een melatonine-implantaat?

TrimMagazine 3: over trimwedstrijden, slijpgeheimen en salonverhalen

Het nieuwe TrimMagazine is uit! Nummer 3 van dit jaar alweer. En wát een mooie editie is het geworden. Het trimschema van de Golden Retriever krijgt deze editie de spotlight. Verder lees je het artikel ‘Dat overkomt mij nooit…’ over die ene keer dat het wél misgaat in de salon. Herkenbaar? Zeker weten.

Terugblik Algemene Ledenvergadering

Op 13 april vond de Algemene Ledenvergadering van de ABHB plaats in hotel-restaurant Van der Valk in Houten. Een betrokken groep leden was aanwezig om mee te denken over onze vereniging en het trimvak. Er werden goede vragen gesteld en waardevolle opmerkingen gedeeld over de vergaderstukken die op de agenda stonden.

Generatie Z: jonge kracht of bron van gedoe?

Een sollicitant die bij het eerste gesprek vraagt hoeveel ‘me-time’ er in het rooster past. Een stagiair die wil weten of hij eerder naar huis mag omdat z’n energie op is. Of een medewerker die steeds vraagt waarom iets moet, voordat hij het uitvoert. Als je met jongeren werkt, komen dit soort situaties je vast bekend voor. Ze denken snel, zijn digitaal opgegroeid en stellen álles ter discussie. Handig als je een frisse blik zoekt, maar soms ook bloedirritant als je gewoon wil dat iemand z’n werk doet – zonder discussie over het waarom.

Chippen of implantaten plaatsen? Weet wat wél en niet mag in je trimsalon

De huisdiertrimmer van nu doet vaak veel meer dan alleen vachtverzorging. Van nagels knippen tot chippen: in steeds meer trimsalons kunnen huisdieren voor allerlei diensten terecht. Maar hoe zit het eigenlijk met de regels? Mag je als trimmer zomaar een chip plaatsen? En wat als een klant vraagt om een melatonine-implantaat?

TrimMagazine 3: over trimwedstrijden, slijpgeheimen en salonverhalen

Het nieuwe TrimMagazine is uit! Nummer 3 van dit jaar alweer. En wát een mooie editie is het geworden. Het trimschema van de Golden Retriever krijgt deze editie de spotlight. Verder lees je het artikel ‘Dat overkomt mij nooit…’ over die ene keer dat het wél misgaat in de salon. Herkenbaar? Zeker weten.

Terugblik Algemene Ledenvergadering

Op 13 april vond de Algemene Ledenvergadering van de ABHB plaats in hotel-restaurant Van der Valk in Houten. Een betrokken groep leden was aanwezig om mee te denken over onze vereniging en het trimvak. Er werden goede vragen gesteld en waardevolle opmerkingen gedeeld over de vergaderstukken die op de agenda stonden.